wtorek, 19 marca 2013

Konferencja w Lizbonie


W dniach 14 - 16 marca 2013r. uczestniczyłam w Europejskiej Ceremonii rozdania nagród w Lizbonie. 
Konferencja była dla mnie okazją do poznania wielu interesujących ludzi oraz nawiązania międzynarodowej współpracy. Po raz pierwszy mogłam również spotkać dwójkę swoich „bliźniaków” - Cornelię Melcu (projekt „My house”) i Marie Šturmová (projekt „Amazing water drop”). 
Dała mi także możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych poprzez uczestniczenie w ciekawych warsztatach: 
1. "Introducing eTwinning Plus" – świetny, bardzo praktyczny workshop wprowadzający w świat państw wchodzących w skład eTwinning Plus. 
2. "Building projects on better, more responsible use of the internet", warsztaty dotyczące bezpieczeństwa w Internecie, związne z Insafe. 
3. "Promoting your project" – konkretne wskazówki, dzięki którym można sprawić, aby nasz projekt był przez innych zauważony. 
Ponadto ciekawym przeżyciem było przygotowanie wystawy, prezentacji oraz zabawy dotyczącej jednego z moich projektów - „Indoor Gardening”. W zabawie wzięło udział kilkanaście osób, większość z nich poprawnie odgadła nazwy przynajmniej trzech z pięciu nasion wchodzących w skład mozaiki przygotowanej przez moich uczniów. Niektórzy nie znając angielskich wyrazów podawali ich nazwy w swoich ojczystych językach, co było pouczające również dla mnie.





Lizbona jako miasto wywołała we mnie mieszane uczucia, z jednej strony piękne zabytki i place, z drugiej strony opuszczone i od dawna nieremontowane domy… warto było to wszystko zobaczyć. Zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz